Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dx.doi.org/10.25673/6530
Title: | Inklusion: Stand und Perspektiven im Bildungssystem am Beispiel Berlins |
Author(s): | Feyerabend, Annika |
Referee(s): | Reimer-Gordinskaya, Katrin |
Granting Institution: | Hochschule Magdeburg-Stendal |
Issue Date: | 2016 |
Type: | Hochschulschrift |
Type: | Bachelor thesis |
Language: | German |
Publisher: | Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal |
URN: | urn:nbn:de:gbv:551-2379 |
Subjects: | Inklusion Schulstrukturen UN-Behindertenrechtskonvention |
URI: | https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13341 http://dx.doi.org/10.25673/6530 |
Open Access: | Open access publication |
Appears in Collections: | Fachbereich Angewandte Humanwissenschaften |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
B.A. A.F. Inklusion Stand und Perspektiven im Bildungssystem am Beispiel Berlins.pdf | 842.5 kB | Adobe PDF | View/Open |