Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/78418
Title: Ökonomisches Potential und wettbewerbsrechtliche Grenzen des Influencer-Marketings in sozialen Medien
Author(s): Schleife, Felix
Granting Institution: Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg
Issue Date: 2019-10
Type: Book
Language: German
Publisher: Institut für Wirtschaftsrecht
Abstract: Keine Zusammenfassung verfügbar.
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/80372
http://dx.doi.org/10.25673/78418
Open Access: Open access publication
License: (CC BY-ND 3.0 DE) Creative Commons Attribution NoDerivatives 3.0 Germany(CC BY-ND 3.0 DE) Creative Commons Attribution NoDerivatives 3.0 Germany
Journal Title: Beiträge zum Transnationalen Wirtschaftsrecht
Volume: 167
Original Publication: https://omp.bibliothek.uni-halle.de/iwr/catalog/book/268
Appears in Collections:Open Monograph Press ULB

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