Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/3904
Title: Soziale Deutungsmuster von Unternehmern in der Transformationsökonomie - moralische Kommunikation und gesellschaftliche Verantwortung von Unternehmern, dargestellt am Beispiel Bulgariens
Other Titles: Social interpretative patterns of the entrepreneurs in transition economy - entrepreneurial moral communication and social responsibility in Bulgaria
Author(s): Jeleva, Rumiana
Granting Institution: Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
Issue Date: 2004
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Universitätsbibliothek
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
URN: urn:nbn:de:101:1-201010123160
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10599
http://dx.doi.org/10.25673/3904
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rumjeleva.pdf2.92 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.