Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/3904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJeleva, Rumiana
dc.date.accessioned2018-09-24T16:14:40Z-
dc.date.available2018-09-24T16:14:40Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10599-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/3904-
dc.description.statementofresponsibilityvon Rumiana Jeleva
dc.language.isoger
dc.publisherUniversitätsbibliothek
dc.publisherOtto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
dc.titleSoziale Deutungsmuster von Unternehmern in der Transformationsökonomie - moralische Kommunikation und gesellschaftliche Verantwortung von Unternehmern, dargestellt am Beispiel Bulgariens
dc.title.alternativeSocial interpretative patterns of the entrepreneurs in transition economy - entrepreneurial moral communication and social responsibility in Bulgaria
dcterms.typeHochschulschrift
dc.typePhDThesis-
dc.identifier.urnurn:nbn:de:101:1-201010123160
local.publisher.universityOrInstitutionOtto-von-Guericke-Universität Magdeburg
local.subject.keywordsSocial interpretative patterns, moral communication, sicial responsibility, entrepreneur, transition economy, Bulgaria
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rumjeleva.pdf2.92 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open