Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKopp, Carsten-
dc.date.accessioned2018-09-24T16:16:49Z-
dc.date.available2018-09-24T16:16:49Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10765-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/4723-
dc.description.statementofresponsibilityvon Carsten Kopp-
dc.format.extentOnline-Ressource (PDF-Datei: 165 S., 4439 KB)-
dc.language.isoger-
dc.publisherUniversitätsbibliothek-
dc.publisherOtto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany-
dc.subjectHochschulschrift-
dc.subjectOnline-Publikation-
dc.subjectDieselmotor-
dc.titleVariable Ventilsteuerung für Pkw-Dieselmotoren mit Direkteinspritzung-
dc.title.alternativeVariable valve train for PC Diesel engines with direct injection system-
dcterms.typeHochschulschrift-
dc.typeDoctoral Thesis-
dc.identifier.urnurn:nbn:de:101:1-201010181249-
local.publisher.universityOrInstitutionOtto-von-Guericke-Universität Magdeburg-
local.subject.keywordsDieselmotor, Brennverfahren, Ventilsteuerung, Ladungswechsel-
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fakultät für Maschinenbau

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
carkopp.pdf4.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.