Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4804
Title: Bindung, Selbstkonzept und Erziehung im Vorschulalter - eine Zusammenhangsanalyse beim Kernfamilienmodell
Other Titles: Attachment, self-concept and parenting in preschool age - an analysis of relations in traditional families
Author(s): Falkner, Annika
Granting Institution: Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
Issue Date: 2007
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Universitätsbibliothek
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
URN: urn:nbn:de:101:1-201010182004
Subjects: Vorschulerziehung
Online-Publikation
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10846
http://dx.doi.org/10.25673/4804
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
annfalkner.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.