Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4854
Title: Ein Modell zur Arbeitsplatzwahl als Grundlage für ein Relationship-Marketing-Konzept im Bereich high-potentials
Other Titles: Job Choice Model - foundation for a relationship marketing concept for high potential students
Author(s): Malmendier, Jan
Granting Institution: Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
Issue Date: 2006
Extent: Online-Ressource (PDF-Datei: XV, 318 Bl., 2855 Kb)
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Universitätsbibliothek
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
URN: urn:nbn:de:101:1-201010182282
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10896
http://dx.doi.org/10.25673/4854
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Wirtschaftswissenschaft

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
janmalmendier.pdf2.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.