Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4552
Title: Wahrnehmung und Wissenserwerb bei bewegtbildbasierten Produktpräsentationsformen im E-Commerce
Author(s): Dinter, Bastian
Granting Institution: Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
Issue Date: 2016
Extent: 1 Online-Ressource (PDF-Datei: IX, 187, X-LXXX, 88,01 MB)
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Universitätsbibliothek
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
URN: urn:nbn:de:gbv:ma9:1-9257
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/12257
http://dx.doi.org/10.25673/4552
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Wirtschaftswissenschaft

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Diss_Dinter.pdf90.12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.