Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6167
Title: Theoretische Auseinandersetzung mit E-Learning-Systemen an Schulen und die praktische Umsetzung am Beispiel des Projektes Paducation der Privaten Ganztagsschule Carpe Diem
Author(s): Bender, Tibor
Advisor(s): Prof. Dr.-Ing. Hartmann, Karsten
Granting Institution: Hochschule Merseburg
Issue Date: 2015
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Merseburg
URN: urn:nbn:de:gbv:542-1867
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/12978
http://dx.doi.org/10.25673/6167
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Informatik und Kommunikationssysteme

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BenderTibor_Theoretische_Auseinandersetzung_E-Learning_Systemen_praktische_Umsetzung.pdf19.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.