Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6370
Title: Die Darstellung von Kindern in der Automobilwerbung - Eine Analyse aktueller Fernsehwerbespots
Author(s): Fritzsche, Corinna
Advisor(s): Hungerland, Beatrice
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2013
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-415
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13181
http://dx.doi.org/10.25673/6370
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Angewandte Humanwissenschaften

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BA_Kiwi_Fritzsche.pdf1.52 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Mercedes-Benz.tv_ B-Klasse TV-Spot 'Eisprinzessin'.mp421.55 MBUnknownView/Open
Puls-Befragung Kinder beeinflussen den Autokauf - AUTOMOBIL PRODUKTION.mht1.13 MBUnknownView/Open
kinderschokolade_Tagesspiegel.pdf139.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Heine_Mautz_2000.pdf850.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Follmer Kinderkongress 2009 Generation Auto.pdf506.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Das Kindbild.xlsx57.23 kBMicrosoft Excel XMLView/Open
CVerso_FamHoliday-Leasing ab April_25_4sec.mpg4.89 MBMPEGView/Open
Au Revoir Les Enfants - Toyota.mp41.55 MBUnknownView/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.