Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6460
Title: Echte Liebe? - Analyse der Vereinsmarke Borussia Dortmund im Hinblick auf die sportlichen und wirtschaftlichen Entwicklungen in den Jahren 2008 bis 2013
Author(s): Dunkel, Thomas
Advisor(s): Grimm, Rüdiger
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2014
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-1285
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13271
http://dx.doi.org/10.25673/6460
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BA_BVB_Echte Liebe_2013_10_15_KuM_Thomas_Dunkel.pdf4.08 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.