Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.refereeThormeyer, Detlev
dc.contributor.authorLohrenz, Steffi
dc.date.accessioned2018-09-24T19:22:34Z-
dc.date.available2018-09-24T19:22:34Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13340-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/6529-
dc.publisherHochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
dc.subject.ddc070-
dc.titleCorporate Blog - Unterschätztes Medium in der externen Unternehmenskommunikation?
dcterms.typeHochschulschrift
dc.typeBachelor Thesis
dc.identifier.urnurn:nbn:de:gbv:551-1916
local.publisher.universityOrInstitutionHochschule Magdeburg-Stendal
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bchelorarbeit Corporate Blog, Steffi Lohrenz.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.