Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6535
Title: Profit wird durch Profil erreicht - Corporate Identity – die Unternehmensidentität als Erfolgsfaktor für Medienunternehmen
Author(s): Frohmüller, Sarah
Advisor(s): Thormeyer, Detlev
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2016
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-1966
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13346
http://dx.doi.org/10.25673/6535
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BA_JMM_Frohmueller_20122244_FIN_RZ.pdf11.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.