Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6537
Title: Social-Media-Kommunikation öffentlicher Theater in Deutschland - Eine qualitative Analyse zu Kulturvermittlung und Interaktion an ausgewählten Beispielen
Author(s): Ianakova, Alexandra
Advisor(s): Petzinna, Berthold
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2016
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-1985
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13348
http://dx.doi.org/10.25673/6537
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bachelorarbeit Alexandra Ianakova 20122809.pdf2.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.