Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6593
Title: NGOs auf Facebook - Ziele, Bedeutung und Messung des Erfolgs von Facebook-Aktivitäten namhafter NGOs in Deutschland
Author(s): Meyer, Viktoria
Advisor(s): Chauvistré, Eric
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2017
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-2766
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13404
http://dx.doi.org/10.25673/6593
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BA_Viktoria_Meyer.pdf2.51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.