Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLahne, Melanie-
dc.date.accessioned2018-09-24T16:18:51Z-
dc.date.available2018-09-24T16:18:51Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10864-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/4822-
dc.description.statementofresponsibilityvon Melanie Lahne-
dc.format.extentElektronische Ressource (PDF-Datei: 246 Bl., 1298 Kb)-
dc.language.isoger-
dc.publisherUniversitätsbibliothek-
dc.publisherOtto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany-
dc.subject.ddc371-
dc.titleMöglichkeiten und Grenzen des Distance Learning am Beispiel des Alberta Distance Learning Centre in Kanada - Analyse und Transfer auf den Schulkontext Sachsen-Anhalts-
dc.title.alternativePossibilities and limits of distance learning. The example of the Alberta Distance Learning Centre in Canada - Analysis and transfer on the school system of Saxony-Anhalt-
dcterms.typeHochschulschrift-
dc.typePhDThesis-
dc.identifier.urnurn:nbn:de:101:1-201010182167-
local.publisher.universityOrInstitutionOtto-von-Guericke-Universität Magdeburg-
local.subject.keywordsDistance learning, Canadian educational system, institution, medial learning, school system Saxony-Anhalt, system theory, qualitative research-
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mellahne.pdf1.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open