Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/5334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.refereeSchenk, Michael
dc.contributor.authorSárközi, György
dc.date.accessioned2018-09-24T17:08:54Z-
dc.date.available2018-09-24T17:08:54Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/11395-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/5334-
dc.description.statementofresponsibilityvon György Sárközi
dc.format.extentOnline-Ressource (PDF-Datei: XVI, 143 S., 5949 KB)
dc.language.isoger
dc.publisherUniversitätsbibl.
dc.publisherOtto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
dc.subjectHochschulschrift
dc.subjectOnline-Publikation
dc.subjectVerkehrsnetz
dc.subjectMathematisches Modell
dc.subject.ddc629-
dc.subject.ddc380-
dc.titleAnalyse und Optimierung von öffentlichen Straßenverkehrsnetzen auf Basis einer objektorientierten, logistischen Betrachtungsweise
dcterms.typeHochschulschrift
dc.typeDoctoral Thesis
dc.identifier.urnurn:nbn:de:gbv:ma9:1-356
local.publisher.universityOrInstitutionOtto-von-Guericke-Universität Magdeburg
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fakultät für Maschinenbau

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Sarkozi_Abgabe_Bibo_lesezeichen.pdf5.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.