Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThormeyer, Detlev
dc.contributor.authorLincke, Lisa
dc.date.accessioned2018-09-24T19:22:45Z-
dc.date.available2018-09-24T19:22:45Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13349-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/6538-
dc.publisherHochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
dc.subject.ddc659-
dc.subject.ddc650-
dc.titleUnternehmenskommunikation im Medienwandel - Corporate Publishing als Beispiel für moderne Stakeholderkommunikation
dcterms.typeHochschulschrift
dc.typeBachelor Thesis
dc.identifier.urnurn:nbn:de:gbv:551-1991
local.publisher.universityOrInstitutionHochschule Magdeburg-Stendal
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fachbereich Soziale Arbeit, Gesundheit und Medien

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BA_Lisa Lincke_20122763.pdf576.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.