Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/13665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.refereeProf. Dr. phil. Eger, Nana Adriane
dc.contributor.authorRiedel, Veronika
dc.date.accessioned2019-03-19T11:43:37Z-
dc.date.available2019-03-19T11:43:37Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13761-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/13665-
dc.language.isoger
dc.publisherHochschulbibliothek, Hochschule Merseburg
dc.subject.ddc792
dc.subject.ddc370
dc.titleWie kann Theater politische Inhalte für Kinder im Grundschulalter zugänglich machen?
dcterms.typeHochschulschrift
dc.typeBachelor Thesis
dc.title.translatedHow can theatre give access to political issues to public school aged children?
dc.identifier.urnurn:nbn:de:gbv:542-4003
local.publisher.universityOrInstitutionHochschule Merseburg
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Soziale Arbeit, Medien und Kultur

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RiedelVeronika_Wie_kann_Theater_politische_Inhalte_fuer_Kinder.pdf1.86 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open