Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4822
Title: Möglichkeiten und Grenzen des Distance Learning am Beispiel des Alberta Distance Learning Centre in Kanada - Analyse und Transfer auf den Schulkontext Sachsen-Anhalts
Other Titles: Possibilities and limits of distance learning. The example of the Alberta Distance Learning Centre in Canada - Analysis and transfer on the school system of Saxony-Anhalt
Author(s): Lahne, Melanie
Granting Institution: Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
Issue Date: 2007
Extent: Elektronische Ressource (PDF-Datei: 246 Bl., 1298 Kb)
Type: Hochschulschrift
Type: Doctoral Thesis
Language: German
Publisher: Universitätsbibliothek
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
URN: urn:nbn:de:101:1-201010182167
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10864
http://dx.doi.org/10.25673/4822
Open Access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mellahne.pdf1.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.