Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMalmendier, Jan-
dc.date.accessioned2018-09-24T16:19:35Z-
dc.date.available2018-09-24T16:19:35Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttps://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10896-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.25673/4854-
dc.description.statementofresponsibilityVerf.: Jan Malmendier-
dc.format.extentOnline-Ressource (PDF-Datei: XV, 318 Bl., 2855 Kb)-
dc.language.isoger-
dc.publisherUniversitätsbibliothek-
dc.publisherOtto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany-
dc.subject.ddc658-
dc.titleEin Modell zur Arbeitsplatzwahl als Grundlage für ein Relationship-Marketing-Konzept im Bereich high-potentials-
dc.title.alternativeJob Choice Model - foundation for a relationship marketing concept for high potential students-
dcterms.typeHochschulschrift-
dc.typePhDThesis-
dc.identifier.urnurn:nbn:de:101:1-201010182282-
local.publisher.universityOrInstitutionOtto-von-Guericke-Universität Magdeburg-
local.subject.keywordsRecruitment, high potentials, job choice, relationship marketing, employer image, trust, familiarity, segmentation, logistic regression, structural equation models-
local.openaccesstrue-
Appears in Collections:Fakultät für Wirtschaftswissenschaft

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
janmalmendier.pdf2.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open