Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6463
Title: Resilienz in der Grundschule - Stellenwert, Chancen und Grenzen der Institution für die Resilienzförderung bei Kindern
Author(s): Klaßen, Ramona
Referee(s): Klundt, Michael
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2016
Type: Hochschulschrift
Type: Bachelor Thesis
Language: German
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-2325
Subjects: Resilienz
Resilienzförderung
Resilienzmodelle
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13274
http://dx.doi.org/10.25673/6463
Open Access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Angewandte Humanwissenschaften

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Resilienz-Bachelorarbeit odt.pdf314.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.