Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/36641
Title: Wirksamkeitsuntersuchung bestehender Regularien des Verbraucherschutzes unter dem Aspekt der besonderen Beeinflussungspotenziale des Neuromarketings
Author(s): Töpfer, Thomas
Granting Institution: Hochschule Anhalt
Issue Date: 2021
Extent: 134 Seiten
Type: HochschulschriftLook up in the Integrated Authority File of the German National Library
Type: Master thesis
Language: German
Publisher: Edition Hochschule Anhalt, Köthen
Series/Report no.: Schriftenreihe der Hochschule Anhalt
Subjects: Marketing
Verbraucherschutz
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/36873
http://dx.doi.org/10.25673/36641
ISBN: 978-3-96057-128-5
Open Access: Open access publication
License: (CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0(CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0
Appears in Collections:Elektrotechnik, Maschinenbau und Wirtschaftsingenieurwesen

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