Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/14005
Title: praxis.macht.körper Different konstruierte Körperlichkeit in der Schule
Author(s): Kinne, Tanja
Issue Date: 2019
Type: Article
Language: German
Publisher: Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt
Subjects: Pädagogik
Behindertenpädagogik
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/14136
http://dx.doi.org/10.25673/14005
Open Access: Open access publication
License: (CC BY-NC-ND 3.0 DE) Creative Commons Attribution NonCommercial NoDerivatives 3.0 Germany(CC BY-NC-ND 3.0 DE) Creative Commons Attribution NonCommercial NoDerivatives 3.0 Germany
Journal Title: Behindertenpädagogik
Publisher: Psychosozial-Verlag
Volume: 2
Issue: 58
Original Publication: https://doi.org/10.30820/0341-7301-2019-2-168
Page Start: 168
Page End: 183
Appears in Collections:Institut für Rehabilitationspädagogik

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BHP_Kinne_final.pdf371.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open