Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/4657
Title: Bildungsprozesse durch Analyse der Form? - Kriegsfotografie aus Sicht der Konflikttheorie von Georg Simmel
Author(s): Pappert, Conny
Issue Date: 2018
Extent: 1 Online-Ressource (102 Seiten, 3,61 MB)
Language: German
Publisher: Otto-von-Guericke-Universität, Fakultät für Humanwissenschaften, Institut I: Bildung, Beruf und Medien
Otto von Guericke University Library, Magdeburg, Germany
Series/Report no.: Medienbildung, Band 3
URN: urn:nbn:de:gbv:3:2-85825
urn:nbn:de:gbv:ma9:1-10839
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/10699
http://dx.doi.org/10.25673/4657
ISBN: 978-3-944722-61-0
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fakultät für Humanwissenschaften (ehemals: Fakultät für Geistes-, Sozial- und Erziehungswissenschaften) (OA)

Files in This Item:
File SizeFormat 
Pappert_Bildungsprozesse_mo_2018.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.