Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/116139
Title: Weniger ist mehr? : Studie zum Einfluss abstrakter Grafiken auf das Verständnis komplexer Inhalte im Kontext visueller Wissenschaftskommunikation
Author(s): Stieß, Matteo
Referee(s): Zeugner, Marco
Seidel, Torsten
Granting Institution: Hochschule Merseburg
Issue Date: 2024-05
Extent: 1 Online-Ressource (PDF-Datei: 140 Seiten, MB)
Type: HochschulschriftLook up in the Integrated Authority File of the German National Library
Type: Master thesis
Language: German
Publisher: Universitäts- und Landesbibliothek Sachsen-Anhalt, Halle (Saale)
URN: urn:nbn:de:gbv:542-1981185920-1180957
Subjects: abstrakte Grafiken
visuelle Wissenschaftskommunikation
moderner Informationsaustausch
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/118095
http://dx.doi.org/10.25673/116139
Open Access: Open access publication
License: (CC BY-SA 4.0) Creative Commons Attribution ShareAlike 4.0(CC BY-SA 4.0) Creative Commons Attribution ShareAlike 4.0
Appears in Collections:Wirtschaftswissenschaften und Informationswissenschaften