Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/5994
Title: Poesiepädagogik - Poetisches Schreiben als Unterstützung bei der Bewältigung pubertätsbedingter Identitätsdiffusionen von Jugendlichen
Author(s): Späte, Julius
Advisor(s): Prof. M.A. Brandi, Bettina
Granting Institution: Hochschule Merseburg
Issue Date: 2013
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Merseburg
URN: urn:nbn:de:gbv:542-286
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/12805
http://dx.doi.org/10.25673/5994
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Soziale Arbeit, Medien und Kultur

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpaeteJulius_Poesiepaedagogik.pdf223.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.