Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6130
Title: Employer Branding als Bestandteil einer erfolgreichen Mitarbeiterbindung von akademisch gebildeten Nachwuchskräften
Author(s): Modl, Sophie Theres
Advisor(s): Prof. Dr. rer. pol. Heimbrock, Klaus Jürgen
Granting Institution: Hochschule Merseburg
Issue Date: 2015
Type: Hochschulschrift
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Merseburg
URN: urn:nbn:de:gbv:542-1528
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/12941
http://dx.doi.org/10.25673/6130
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Wirtschaftswissenschaften

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ModlSophieTheres _Employer_Branding_Bestandteil_Mitarbeiterbindung.pdf1.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.