Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.25673/6530
Title: Inklusion: Stand und Perspektiven im Bildungssystem am Beispiel Berlins
Author(s): Feyerabend, Annika
Advisor(s): Reimer-Gordinskaya, Katrin
Granting Institution: Hochschule Magdeburg-Stendal
Issue Date: 2016
Type: Hochschulschrift
Language: German
Publisher: Hochschulbibliothek, Hochschule Magdeburg-Stendal
URN: urn:nbn:de:gbv:551-2379
Subjects: Inklusion
Schulstrukturen
UN-Behindertenrechtskonvention
URI: https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/13341
http://dx.doi.org/10.25673/6530
Open access: Open access publication
Appears in Collections:Fachbereich Angewandte Humanwissenschaften

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B.A. A.F. Inklusion Stand und Perspektiven im Bildungssystem am Beispiel Berlins.pdf842.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record BibTeX EndNote


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.