Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dx.doi.org/10.25673/120152
Titel: | Predicting student achievement through peer network analysis for timely personalization via generative AI |
Autor(en): | Pesovski, Ivica Jolakoski, Petar Trajkovik, Vladimir Kubincova, Zusana Herzog, Michael A. |
Erscheinungsdatum: | 2025-05-30 |
Art: | Artikel |
Sprache: | Englisch |
Herausgeber: | Elsevier, Amsterdam |
Schlagwörter: | Personalized learning Peer nomination Student network centrality AI for learning |
Zusammenfassung: | Peer influence is a significant determinant in shaping students' academic performance, yet it is often overlooked in traditional educational strategies. The ability to analyze peer influence and collaboration is an important piece in personalizing student educational experiences. |
URI: | https://opendata.uni-halle.de//handle/1981185920/122111 http://dx.doi.org/10.25673/120152 |
Open-Access: | ![]() |
Nutzungslizenz: | ![]() |
Sponsor/Geldgeber: | DEAL Elsevier |
Enthalten in den Sammlungen: | Fachbereich Wirtschaft |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
1-s2.0-S2666920X25000700-main.pdf | Zweitveröffentlichung | 1.9 MB | Adobe PDF | ![]() Öffnen/Anzeigen |